pi膮tek, 11 grudnia 2020

馃巹 艢wi膮teczne szale艅stwo #1 馃巹

 Privet!

Pierwszy post po moim powrocie na bloga b臋dzie w akcencie rosyjskim, ale spokojnie nie zamieniam si臋 w Rosjana! B臋d臋 t艂umaczy艂 niekt贸re s艂owa na polski. Powracaj膮c do tematu posta b臋dzie to post 艣wi膮teczny, je艣li kogo艣 ciekawi ten temat to zapraszam!


Do zrobienia tego obrazu wykorzysta艂em t艂o z Awatarii : stok narciarski, posta膰 z gry i napisy. Wszystko by艂o robione w Picsarcie. Mimo, 偶e grafika jest prosta podoba mi si臋.

1. 


Moja opinia : Ala wykorzysta艂a swoj膮 umiej臋tno艣膰 w dobieraniu kolor贸w i element贸w do siebie. Pokaza艂a jak mo偶na w "szybki" spos贸b dopasowa膰 ciuchy, bi偶uterie. Jedyne co mi brakowa艂o w tym outficie to efekt wow, kt贸rego szczerze m贸wi膮c nie by艂o.

Ocena : 7/10

2. 


Moja opinia : LetItBreathe postawi艂a w ponure kolory. Ta stylizacja te偶 mnie niezbyt zaskoczy艂a, ale jest jak najbardziej prawid艂owa. My艣l臋, 偶e du偶o os贸b mog艂oby zaczerpn膮膰 od ciebie inspiracji do stroj贸w.

Ocena : 7,5/10

3.


Moja opinia : Malaga dopasowa艂a dobrze sweter z ogrodniczkami. Kolczyki te偶 w tym look'u pasuj膮. Makija偶 i ca艂a reszta... zostawi臋 to bez komentarza. Nie 偶eby co艣! Nie jestem expertem. Pami臋tajmy, 偶e to tylko moja opinia!

Ocena : 5/10

4.


Moja Opinia : Natalia sprawi艂a, 偶e gdy zobaczy艂em t膮 stylizacj臋 mega si臋 zaskoczy艂em. Nie widzia艂em nigdy jeszcze takiego dopasowania. Nic doda膰 nic uj膮膰. 

Ocena : 10/10 

5. 


Moja opinia : Alex bardzo 艂adnie dopasowa艂a str贸j i nie umkn膮艂 jej 偶aden detal. Doda艂a te偶 dodatki specjalne dla ulepszenia stylizacji. Specjalnego tu efektu nie ma, ale stylizacja jest ca艂kiem 艂adna. 

Ocena : 8/10

6. 


Moja opinia : Widz臋 w tej stylizacji ma艂y misz-masz. Matiskater postanowi艂 zrobi膰 male艅k膮 mieszank臋 kolor贸w. Postawi艂bym tu chyba na jeden kolor, nie kilka. 

Ocena : 5,5/10

7.

Moja ocena : Marta postawi艂a w pewne klasyki w tym look'u. Spodziewa艂em si臋 czego艣 lepszego, je艣li mam by膰 szczery. Aczkolwiek jak mam ocenia膰 sam膮 stylizacj臋 nie patrz膮c na to czy jest ona klasykiem czy te偶 nie, to jest w porz膮dku. Brakuje tu dodatk贸w. 

Ocena : 6/10 



Subiektywna opinia Guru Mody - Pi膮tnicy! : Zmieni艂abym tu r臋kawiczki i buty. Buty na ci臋偶sze, wy偶sze, bardziej zimowe, a nie takie sportowe. A r臋kawiczki albo bym wywali艂a lub zamieni艂a na czarne albo pod kolor kurtki.


"Jest taki czas, co 艂zy w 艣miech zamienia, jest taka moc, co smutek w rado艣膰 przemienia, jest taka si艂a, co spe艂nia marzenia... to w艂a艣nie magia 艢wi膮t Bo偶ego Narodzenia" - Autor nieznany


Rzekomo najwi臋cej zwi膮zk贸w rozpada si臋 na dwa tygodnie przed 艣wi臋tami.









            "Grinch : 艢wi膮t nie b臋dzie"







- Ala, LetItBreathe, Malaga, Natalia, Alex, Matiskater i NIEziemska - za wys艂anie stylizacji 馃挅
- Primerve - za wyci臋cie postaci 馃挅
- Kiero - za du偶o pomys艂贸w na dalsze cz臋艣ci tej "mini" serii 馃挅
- Pi膮tnica - za ocenienie mojej stylizacji 馃挅


UWAGA! 
Osoba z sondy, kt贸ra b臋dzie mia艂a najwi臋cej g艂os贸w dostanie ode mnie prezent w postaci kuponu Vipa na 10 dni! 

W nast臋pnym odcinku z tej serii :
- Stylizacje na Wigili臋! 

Stylizacj臋 mo偶na wysy艂a膰 na poczt臋 na nk Tu

I takim w艂a艣nie akcentem ko艅cz臋 ten post. Napiszcie w komentarzu swoj膮 opini臋 na temat tego postu!





4 komentarze:

  1. Niekt贸re nawet nie wygl膮daj膮 na zimowe. Bo w zim臋 powinno by膰 nam ciep艂o a nie jakie艣 kr贸tkie r臋kawki itd

    OdpowiedzUsu艅
  2. brzydki masz wyglad

    OdpowiedzUsu艅