艣roda, 2 grudnia 2020

馃 To koniec bloga? 馃

 Hejka!

W tym po艣cie dowiecie si臋 :
- co spowodowa艂o moja 2-miesi臋czna przerw臋 blogow膮,
- czy postanawiam powr贸ci膰 na bloga,
- co sk艂oni艂o mnie do napisania tego oto posta.

Zapraszam serdecznie do posta. 

My艣l臋, z g贸ry ze nale偶膮 Wam sie wyja艣nienie co do mojego nag艂ego odejscia z bloga, poniewa偶 niekt贸rym pisa艂em, 偶e mam posty na zapas, ju偶 wszystko naszykowane do listopada. Jest 30 listopada, a ja nie wstawi艂em ani jednego posta z grafiku. Hm w sumie nie moja wina, 偶e straci艂em zapa艂, a ka偶dy post, kt贸ry zaplanowa艂em po czasie wydawa艂 mi sie nudny, beznadziejny. W Halloween chcia艂em napisa膰 posta, ale ju偶 du偶o os贸b przedtem to zdobi艂o wi臋c wydawa艂o mi si臋 takie 偶mudne robienie nast臋pnego posta o tym. Ale pewnie jeste艣cie ciekawi co b臋dzie dalej? Je艣li oczywi艣cie kto艣 to czyta. Szczerze m贸wi膮c nie wiem co b臋dzie dalej, co sie stanie z blogiem i czy pojawi膮 si臋 na nim posty. Czas poka偶e. Do napisania tego posta sk艂oni艂o mnie par臋 os贸b i ja sam siebie.

Jeszcze nie zd膮偶y艂em w og贸le podzi臋kowa膰 Emilce (Akame) za bardzo 艣liczny wygl膮d bloga i nag艂贸wek. Jeste艣 bardzo utalentowana! Bardzo dzi臋kuj臋.

To tyle w tym po艣cie 
Mi艂ego dnia... 


Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz